Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання,
зосереджене на потребах учнів», а саме:
Я усвідомила, що я як
учитель маю вийти на якісно новий рівень своєї професійної діяльності і стати
для дитини не беззаперечним джерелом знань, а другом і провідником у безмежний світ інформації та
творчої діяльності.
Провідником, який би скеровував, підтримував, надавав інструктаж.
Провідником, який би скеровував, підтримував, надавав інструктаж.
Зрозуміла, що учитель повинен створити форму з
критеріями оцінювання,доступну, зрозумілу дітям.Дізналася про те, як можна
використовувати засоби оцінювання, для оцінювання рівня розвитку навичок 21
ст., навичок мислення вищіх рівнів.Я зрозуміла, що навички 21 ст.оцінювати дуже
важко.Проаналізувавши власну систему оцінювання(впр.1.с.6), побачила на що маю
більше звернути увагу, а саме на:№3,5.Відчувала труднощі при плануванні
оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий